:: Searching for Puck... ::
The mostly-daily saga of a 22 year old girl in search of eldorado, good books, a pen, a spare set of keys, the secret of immortality, or shiny objects, depending on when you ask her. |
|
|
:: Saturday, July 05, 2003 ::
Oh, my luve's like a red, red rose
That's newly sprung in june
With a thorn both sharp and cruel
And flow'r that withers too soon
As fair art thou, my bonny lad
Is how fickle be thine eye
And I would fain nae wait for ye
Til judgement day is nigh
Til judgement day is nigh, my dear
Fain will I wait to be the one
I wish tae make much of my time,
Nae wait til sands of life are run.
But fare thee weel, my fickle luve!
O, fare thee weel awhile!
And I will nae come again, my luve,
I would nae walk a mile.
(Re-write of Burns' classic "Red, red rose")
~Fox
:: Fox 7/05/2003 09:45:00 PM [Say what?] ::
...
|